« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie posiedzenia.

2. Przedstawienie porządku obrad.

3. Informacja Wójta o pracy Gminy w okresie między sesjami oraz z wykonania uchwał Rady Gminy Jabłonna.

4. Informacja Przewodniczącego Rady Gminy o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.

5. Informacja o działalności Nadleśnictwa Świdnik za 2024 r. oraz o planach działalności na 2025 r.

6. Informacja na temat gospodarki odpadami na terenie Gminy Jabłonna za 2024 r.

7. Interpelacje i zapytania Radnych.

8. Podjęcie uchwał:

a) w sprawie skargi na działanie Wójta Gminy Jabłonna,

b) w sprawie w sprawie określenia miejsc publicznych, w których dopuszcza się możliwość spożywania napojów alkoholowych na terenie Gminy Jabłonna,

c) w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości z dotychczasowym Dzierżawcą,

d) w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości z dotychczasowym Dzierżawcą,

e) w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Jabłonna do roku 2030,

f) w sprawie zmian w budżecie na rok 2025,

g) w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.

9. Przyjęcie protokołu z XIII sesji Rady Gminy Jabłonna z dnia 27.05.2025 r.

10. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.

11. Sprawy bieżące.

12. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej