Porządek obrad
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Informacja Wójta o pracy Gminy w okresie między sesjami oraz z wykonania uchwał Rady Gminy Jabłonna.
4.
Informacja Przewodniczącego Rady Gminy o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
5.
Informacja o działalności Nadleśnictwa Świdnik za 2024 r. oraz o planach działalności na 2025 r.
6.
Informacja na temat gospodarki odpadami na terenie Gminy Jabłonna za 2024 r.
7.
Interpelacje i zapytania Radnych.
a)
w sprawie skargi na działanie Wójta Gminy Jabłonna,
b)
w sprawie w sprawie określenia miejsc publicznych, w których dopuszcza się możliwość spożywania napojów alkoholowych na terenie Gminy Jabłonna,
c)
w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości z dotychczasowym Dzierżawcą,
d)
w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości z dotychczasowym Dzierżawcą,
e)
w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Jabłonna do roku 2030,
f)
w sprawie zmian w budżecie na rok 2025,
g)
w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
9.
Przyjęcie protokołu z XIII sesji Rady Gminy Jabłonna z dnia 27.05.2025 r.
10.
Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.